DevNet Oy tarjoaa kotimaisia ja tietoturvallisia pilvipalveluratkaisuja. Pilvipalveluidemme avulla tieto kulkee siellä missä sinäkin. Olipa kyseessä pikkuinen webhotelli tai järeä palvelin, saat sen meiltä oikein mitoitettuna – suoraan Lahesta!
Virtuaalipalvelin alk. 13 €/kk
Tehokkaat ja turvalliset virtuaalipalvelimet konesalistamme.
DevNetiltä saat mobiilioptimoidut ja ajanmukaiset, hakukoneoptimoidut verkkosivut ja verkkokaupat. Toiminnanohjausjärjestelmämme avulla yhdistät yrityksen ydintoiminnot yhteen järjestelmään. Meillä on kokemusta satojen sovellusten tekemisestä, ja olemme mielellämme mukana myös sinun projektissa!
Promid työajanseuranta alk. 127 €/kk
Lisää aikaa modernilla työajanseurannalla.
DevNetillä on pitkän linjan asiantuntemus laitetoimituksissa sekä järjestelmien valvonnassa. Meiltä saat laajat IT-laiteratkaisut, joiden toimivuudesta pidämme huolen. Tarjoamme IT-tukea, jonka avulla saatte palvelua, huolenpitoa ja varmuutta.
IT-tuki 39 €/kk/käyttäjä
Kiinteähintainen IT-tuki kattaa ennakoivasti yrityksen IT-tuen.
Etusivu » LADEC hankki laajan IT-tuen ja konesalipalvelut
LADEC hankki laajan IT-tuen ja konesalipalvelut
Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy kehittää Lahden seudun elinkeinoelämän kasvun edellytyksiä ja kilpailukykyä yhdessä kuntien kanssa sekä markkinoi seutua vetovoimaisena yritysympäristönä.
DevNet toimittaa LADECin noin 35 henkilölle keskitetysti laajan IT-tukipalvelun, konesalipalvelut sekä laitehankinnat. Virtuaalipalvelinratkaisut tuotetaan DevNetin konesalista. Lisäksi toteutamme tiedonhallinnan tuki- ja kehittämispalveluita.
”DevNet Oy on toiminut yhtiömme kilpailutettuna ICT-kumppanina kesästä 2020 alkaen” – Riina Kivekäs, Johtaja, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy
LADEC hankki laajan IT-tuen n. 35 työntekijälle. ICT-palveluiden kokonaisuus kattaa laitteiden ja järjestelmien ylläpidon sekä päivittämisen. Lisäksi palveluun kuuluu tiedonhallinnan ja järjestelmien kehittäminen. Laajaa ja tietoturvallista palvelukokonaisuutta haettiin keskitetysti yhdeltä toimittajalta. IT-tuen kokonaisuuteen tarvittiin toimittaja, joka pystyy vastaamaan erilaisiin käyttötukitarpeisiin sekä tarjoamaan tietoturvalliset palvelimet. Myös laitetoimituksiin tarvittiin toimittajaa, joka pystyy toimittamaan laajasti erilaiset IT-laitteet.
Ratkaisu
IT-tukisopimuksen avulla LADEC käyttää IT-tukipalveluita kiinteällä kuukausihinnalla. Yrityksen IT-ympäristöä kehitetään suunnitelmallisesti ja uusia laitehankintoja tehdään asiakkaan elinkaarisuunnitelman mukaan. IT-tuen käyttöönotto järjestettiin mahdollisimman pienillä käyttökatkoilla ja kaikki laitteet saatiin joustavasti siirrettyä valvontaan sekä etätuen piiriin.
Käyttötukipalveluiden lisäksi LADECilla on käytössä ylläpidetyt palvelimet erilaisilla rooleilla, kuten Microsoft AD ja SharePoint. Palvelinten ja verkonvalvonnan lisäksi palveluun kuuluu erilaiset tiedonhallinnan kehittämispalvelut.
IT-tuen pitää tuottaa eikä kuluttaa
IT-tuen pitää tuottaa eikä kuluttaa
IT:n rooli ja siten kustannukset ovat viime vuosina kasvaneet merkittävästi.
IT:n avulla luodaan kilpailuetua, mutta kustannukset voi silti pitää kurissa.